ZibasFoto

Fotografera dig själv eller dina barn eller djur privat hos mig, jag fotograferar privat till ett bra pris, då jag vill träna och tycker att det är roligt.
Jag säljer även mina privata bilder som jag har tagit på ex vacker natur.
När jag fotograferar privat så bränner jag ner dem bilder som ni vill ha på en cd skiva så ni kan framkalla dem korten själva i rätt storlek, jag hjälper er så klart med effekter på era bilder om så önskas ex svartvita.
Vid intresse/frågor så kan ni nå mig på min mail adress: ziba_brb@hotmail.com

4/4 Livet är bra orättvist!

Här var det länge sen jag bloggade nu för jag tycker inte att jag hinner något om dagarna!! Jag jobbar halvtid nu men går väll strax upp på heltid. Jag trivs jätte bra på nya jobbet så det är jätte roligt. :)

Idag fick jag ett hemskt besked på telefonen hann bara vara på jobbet 1h... Mammas bästa kompis son omkom i en bil olycka och det känns så jobbigt då vi växt upp tillsammans och han är en helt underbar människa. Det värsta som kan hända hände dem och det är så orättvist och han kommer alltid att vara saknad. <3
Mormor och morfar kom och hämtade mig på jobbet och som alltid när jag är ledsen så börjar jag städa men sen tog jag och Carin en fridfull promenad i skogen med hundarna. 
På kvällen får vi ett till samtal av min syster som säger att det har varit en till bil olycka i Årsunda och jag och mamma trodde det inte var sant när man precis har förlorat en i bil olycka.... Det stämde och det var mammas tjej kompis man och deras vän som omkommit...... Usch ibland orkar man verkligen inte när man ska pressas till max hela tiden.
Det är fruktansvärt allt som har hänt! Vila i frid änglar<3
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar