ZibasFoto

Fotografera dig själv eller dina barn eller djur privat hos mig, jag fotograferar privat till ett bra pris, då jag vill träna och tycker att det är roligt.
Jag säljer även mina privata bilder som jag har tagit på ex vacker natur.
När jag fotograferar privat så bränner jag ner dem bilder som ni vill ha på en cd skiva så ni kan framkalla dem korten själva i rätt storlek, jag hjälper er så klart med effekter på era bilder om så önskas ex svartvita.
Vid intresse/frågor så kan ni nå mig på min mail adress: ziba_brb@hotmail.com

14/4 4 Musketörer & 11 Hundar

Igår så jobbade jag på fm sen blev det matlagning, tvättning och lite plockning hemma. Vid 5 så kom moster & Clara hit och vid 7 så kom Sara min vän som varit i Chicago i 2,5 vecka som jag har saknat henne! <3
Vid 8 så åkte jag och Sara in till s viken för Chorre hade köpt bio biljetter så det var meningen att vi två skulle på bio men vi gick och käkade sen åkte vi bara in till gävle och kikade runt lite sen åkte vi hem och kollade på film och mös istället för det var nästan fullt på filmen vi skulle se the battleship och Chorre är ju lite kräsen om vart han vill sitta så vi får ta och se den imon istället kanske! :)
Imorse så åkte älsklingen till jobbet då han har 10h i helgen sen ledig vecka och jag drog ut med Carin, hennes bror Bengt och vår vän Annika, fyra kameror och 11 hundar ut i skogen. Jätte skönt och trevligt var det men det blåste isbjörnar så kallt om händerna var det.... Får se och hoppas på bättre väder och sol imon kanske. :)
Idag kanske jag ska fixa om mina naglar hos Sabina men jag har tänkt denna gång att bara lägga på gele på mina egna och spara ut dem och slippa tippar! Så vi får väll se hur det går, vill gärna ha mina egna naglar:)
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.
Här kommer dem få bilder som jag knäppte idag pga kalla händer....






























2 kommentarer:

  1. Fina kort hörru... ja detta gör vi om i morgon och ja vi får väl dansa soldansen i kväll då =)

    SvaraRadera
  2. Tack, Kul att du fick bilderna när Kelly gör som bara hon kan! :)
    Jag knäppte bara 69 och 31 bilder kvar. Ja ikväll får vi alla köra soldansen!!! :)

    SvaraRadera