ZibasFoto

Fotografera dig själv eller dina barn eller djur privat hos mig, jag fotograferar privat till ett bra pris, då jag vill träna och tycker att det är roligt.
Jag säljer även mina privata bilder som jag har tagit på ex vacker natur.
När jag fotograferar privat så bränner jag ner dem bilder som ni vill ha på en cd skiva så ni kan framkalla dem korten själva i rätt storlek, jag hjälper er så klart med effekter på era bilder om så önskas ex svartvita.
Vid intresse/frågor så kan ni nå mig på min mail adress: ziba_brb@hotmail.com

5-11 Tack för allt

Den här lång helgen trots all sorg så har jag och älsklingen myst och tagit hand om varandra med matlagningar, bio, och stor städning i källaren.... Stor städningen kanske inte var det roligaste men vi har ett jävla bra team work och rent blev det! Jag måste bara säga att jag faktiskt är lycklig trots att vissa saker kanske fattas i mitt liv men jag är ändå tacksam och uppskattar det jag har förtillfälligt. Jag har en underbar pojkvän som jag älskar så mycket och som jag ser fram emot att dela mitt liv med. Jag har en underbar familj och mamma som står mig väldigt nära hjärtat och som stöttar och jag alltid kan räkna med. Jag har min älskade hundar och nu ett jobb som jag ser fram emot att gå till som jag tror att jag kommer storm trivas på. :) Tack för att ni alla gör att mitt liv är fyllt av kärlek,hopp och livsglädje trots sorg, jobbiga motgångar och bitar som inte hunnits fyllas i ännu men som kommer med lite tålamod! <3<3

Här kommer bilder ifrån en till promenad med Carin.







































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar