ZibasFoto

Fotografera dig själv eller dina barn eller djur privat hos mig, jag fotograferar privat till ett bra pris, då jag vill träna och tycker att det är roligt.
Jag säljer även mina privata bilder som jag har tagit på ex vacker natur.
När jag fotograferar privat så bränner jag ner dem bilder som ni vill ha på en cd skiva så ni kan framkalla dem korten själva i rätt storlek, jag hjälper er så klart med effekter på era bilder om så önskas ex svartvita.
Vid intresse/frågor så kan ni nå mig på min mail adress: ziba_brb@hotmail.com

12/4 Bamse & syster på besök

Idag har jag varit på jobbet och solen sken som bara den, riktigt varmt o skönt var det ute så syster & hennes kompis Fanny & hunden Bamse följde med hem så hundarna fick busa av sig lite.
Vi gick bara ner på åkern, det är skönt där nu när det inte har blivit så högt gräs där nere än.
Bamse är ny klippt och han är så fin i sin nya frisyr! :)
Efter promenaden så kom Saras pojkväns syster och mamma hit som äger Bamse, så vi lagade lite mat och käkade tillsammans, trevligt var det då min syster inte bor hemma sedan 1 år tillbaka utan hos sin kille så ses man inte så himla ofta så då blir det extra mysigt när man väl ses och umgås. <3
Igår så kom äntligen min moster och hennes hund hem till Sverige, min moster åker om en vecka men hennes hund Clara blir kvar här till hösten då min moster är flygvärdinna och bor på Gran Canaria och under sommaren så går det dåligt med flyg så hon ska flyga ifrån en annan flygbas och då blir det svårt med hunden. Men det går så bra att ha henne här för det var hon förra året också och nu när morfar är pensionär och mormor går till maj så tycker dem det är roligt med en hund som sällskap.
Kan väll hända att hon kommer bo här hemma emellan åt om dem ska iväg o så och sen 3 veckor under sommaren så drar dem ut med segelbåten så då bor Clara här så slipper hon ut till havs.




















































1 kommentar:

  1. Härligt att se dom busa och vara allmänt lyckliga :) Söt han var Bamse :)

    SvaraRadera