ZibasFoto

Fotografera dig själv eller dina barn eller djur privat hos mig, jag fotograferar privat till ett bra pris, då jag vill träna och tycker att det är roligt.
Jag säljer även mina privata bilder som jag har tagit på ex vacker natur.
När jag fotograferar privat så bränner jag ner dem bilder som ni vill ha på en cd skiva så ni kan framkalla dem korten själva i rätt storlek, jag hjälper er så klart med effekter på era bilder om så önskas ex svartvita.
Vid intresse/frågor så kan ni nå mig på min mail adress: ziba_brb@hotmail.com

23/4 Målare Chorre

Älsklingen har varit såå duktig för igår så målade han trappen i huset och den blev super fin! Vilken skillnad det blir! Jag har beställt svarta halv månar som vi ska klistra på så man inte halkar, den blev faktiskt inte så himla hal men lika bra att sätta på såna ändå och snyggt blir det!
Idag på morgonen tog jag och Carin en promenad, det var lika härligt som alltid!
I helgen så var det lugnt, jag, Carin och hennes man Jocke tog bilen ut en sväng för att se lite vilda djur och det gjorde vi. Vi såg mycket rådjur och en älg ko.
Min kära vän Sara kom hit vid 21 och vi käkade lite pizza och jag fick 5 par jeans som hon inte kunde ha, muskel knutten, haha...
Jag fick även en bodylotion ifrån Victoria Seceret som hon köpt i Chicago när hon var där, jag älskar den och den luktar super gott! Tack babe <3<3
Trappen före, vi hade hunnit måla varannat steg innan vi kom på, juste ta kort!! :) 
 Efter, här hade vi målat hela trappen en gång sen gjorde vi en till strukning och tog bort maskerings tejpen runt. :)

Här är bilderna ifrån bil åkningen.















 Carin provade sin mans hagelgevär och fick skjuta på en snus dosa och prickade perfekt, bra gjort! 
 Gud va jag och Carin skrattade åt dem här korten för man ser så jävla rolig ut ibland på kort! :)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar