ZibasFoto

Fotografera dig själv eller dina barn eller djur privat hos mig, jag fotograferar privat till ett bra pris, då jag vill träna och tycker att det är roligt.
Jag säljer även mina privata bilder som jag har tagit på ex vacker natur.
När jag fotograferar privat så bränner jag ner dem bilder som ni vill ha på en cd skiva så ni kan framkalla dem korten själva i rätt storlek, jag hjälper er så klart med effekter på era bilder om så önskas ex svartvita.
Vid intresse/frågor så kan ni nå mig på min mail adress: ziba_brb@hotmail.com

19/4 Kiropraktor

Här har det varit dåligt åter igen på blogg uppdateringar för här hemma går vi med en extrem axel och nack värk.....
Jag har fibromyalgi sen 13år ålder så smärta i hela kroppen är en vardagsmat men ibland blir den så extrem på vissa ställen som det nu är i nacke och axlar och är det väldigt jobbigt!
Har gått med den i snart 2veckor så igår tog jag tag i det och ringde en kiropraktor jag har gått till förr.
Han sa mest oj oj oj... Han körde värme ultraljud som gjorde Aaaj Aaaj så ont men jag blev ju varm i kroppen och lite mjukare i nacke och axlar. Jag är så himla yr så det känns som jag sitter i en båt ute till havs och ögonen vill polppa ur och illamåendet ska vi inte prata om.... Jag ska dit på måndag igen så hoppas på förbättring!
Igår var vi in och hämtade massa färg till alla väggar och golv och trapp i källaren och till trappen inne i huset som mamma och chorre ska måla sen, då min kropp inte funkar som det ska. <3<3
På kvällen så åkte jag och chorre in till Gävle en sväng och träffade Hevend och Hawrin och käkade på max sen åkte vi hem igen. Men det var trevligt :)
Här kommer det lite bilder ifrån den  när jag Annika och Carin var ut en sväng i skogen med hundarna.
Vi hittade säckar med får kadaver i, vilket gör mig väldigt upprörd... Hur kan folk göra så mot levande varelser?? Usch!!
































































2 kommentarer:

  1. Finfina bilder!
    Undar vad jag & Annica fotar? Alla hundar är runt om oss...Hmmm

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare :) Funderade jag oxå på vad sjutton fotar vi men sen kom jag på det, det var ju mossan på stenen :)))

    SvaraRadera