ZibasFoto

Fotografera dig själv eller dina barn eller djur privat hos mig, jag fotograferar privat till ett bra pris, då jag vill träna och tycker att det är roligt.
Jag säljer även mina privata bilder som jag har tagit på ex vacker natur.
När jag fotograferar privat så bränner jag ner dem bilder som ni vill ha på en cd skiva så ni kan framkalla dem korten själva i rätt storlek, jag hjälper er så klart med effekter på era bilder om så önskas ex svartvita.
Vid intresse/frågor så kan ni nå mig på min mail adress: ziba_brb@hotmail.com

2013-03-22 Forever & Next

Ikväll var det produkt träning i vår mysiga lokal i Falun, Det blev att gå igenom vår Affärs presentation som dem har förnyat, det var underbara Maria Grins som höll i det ikväll. Jag åkte med Mia och Anna dit och hem, tack för det! :)
Det är så roligt när vi träffas på våra träningar för människorna är underbara och har så härlig positiv energi. :)
Om någon är sugen på att följa med på en Affärs presentation så har vi det varje måndag, onsdag och torsdag i Falun och Gävle. Självklart så följer jag med och vi samåker dit och hem, det brukar alltid finnas plats i  någon bil.
Så är någon nyfiken/ intresserad av hur vi jobbar eller våra produkter så är det bara att hojta till!
Om du är intresserad av våra produkter så kan vi ha en privat visning antingen hemma hos dig eller mig!;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar