ZibasFoto

Fotografera dig själv eller dina barn eller djur privat hos mig, jag fotograferar privat till ett bra pris, då jag vill träna och tycker att det är roligt.
Jag säljer även mina privata bilder som jag har tagit på ex vacker natur.
När jag fotograferar privat så bränner jag ner dem bilder som ni vill ha på en cd skiva så ni kan framkalla dem korten själva i rätt storlek, jag hjälper er så klart med effekter på era bilder om så önskas ex svartvita.
Vid intresse/frågor så kan ni nå mig på min mail adress: ziba_brb@hotmail.com

16/5 Mat och bakning på högnivå medan man väntar!!!

Gud va man får mycket gjort när man går och väntar & väntar....
Idag har det varit promenad och tvättning och lite städning och sen fortsatte jag dagen med bakning av jordgubbes & rabarber paj och Chokladrutor och medan man ändå var på G i köket så fortsatte jag med potatisgratäng och köttkotletter, Gott var det kan jag lova!!!
Nu blir det lite tv så får vi se vad kvällen/natten bjuder på men det känns inte som att dem vill titta ut idag...
Här får ni en liten tjuvtitt på allt jag gjort idag och det jag väntar på:)





 Enfin regnbåge fick vi idag också



2 kommentarer:

  1. Jag tycker faktiskt att du kan komma med en matlåda o några goda kakor till mig som sitter på jobbet just nu;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja hade jag haft körkort så skulle jag ha åkt och lämna lite gott åt dig.
    Vi får väll se om jag ringer dig sen då hihi...
    Kram

    SvaraRadera